Translate

niedziela, 14 kwietnia 2013

wsparcie

Do przeprowadzenia doświadczeń,analizy danych,symulacji potrzebne są pieniądze.Jeżeli ktoś uważa że to co piszę ma sens i przyszłość to może mnie wspomóc przez stronę "
1-komputer
2-oprogramowanie specjalistyczne
3-podzespoły,urządzenia do doświadczeń


Topping up from your online bank account is easy and a handy way to save! You can set up your O2 Money card as a payee so you can make regular payments whenever you like. Or if you want to send money regularly you can use the below details to set up a standing order.

  1. Step 1 - Log in to your online banking
    and follow the instructions to set up a new transfer.
  2. Step 2 - Enter the bank details
    1. IBAN - IE57 BARC 9902 1243 5058 02
    2. BIC/SWIFT - BARCIE2D
  3. Step 3 - Enter your receiver's reference which is
    2527433477935

Dziękuję

1 komentarz:

  1. Szukałem wsparcia psychologicznego w trudnym dla mnie czasie i natrafiłem na https://psycholog-ms.pl/. Bardzo doceniam indywidualne podejście i profesjonalizm, który tam znalazłem. Czy ktoś inny miał podobne pozytywne doświadczenia z tą praktyką?

    OdpowiedzUsuń