Translate

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Nowe kodowanie

W poprzednim poście który usunąłem podałem sposób na nowy przesył plików video,mp3. Z uwagi na mnóstwo wulgaryzmów usunąłem post.Zastanawiałem się czy można umieścić dane filmu,jpg w formie HTML. Mnóstwo osób osób twierdziło że nie można.A ja udowodniłem sam sobie że jednak da radę.O to dowód.Wszystko robione programem HxD. Program posiada funkcję eksportuj do HTML i do tex. obrazek:
Załadowałem do programu:

Więc nie trzeba umieszczać pliku avi,jpg,iso w całości a jedynie sam kod HEX.Jak widać wyeksportowane jest wszystko do HTML co zabiera dodatkową pamięć, nie jestem informatykiem i nie wiem jak wyeksportować sam kod HEX. Zauważyłem również jeszcze jeden mankament.Program doskonale działa na małych plikach,jpg,avi,mp3 z dużymi plikami ma problem w cofaniu kodu,nie mam pojęcia dlaczego tak jest,może to wina programu,lub inna.Po wprowadzeniu kodu do programu wynik był taki sam jak po przeróbce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz